Friday, August 10, 2012

ohh SAHABAT <3
assalamualaikum ! ayy korg^^
ehee , buke ap taddi ? pe ? katak goreng ? alamakk ayy --' cicak rebos tade ke ? ehee :p
*joke je :p

okeoke ! ary nie luna na crtekn kgkwn luna n sahabat forever ;D

*caapital B

*capital F

*capital H


agk agk korg spe jejake btige nie ? HAHAHA nie laa shabat aku drpd skola ^^ kiteorg kalau pape susa senang bersama , da mcm adek bradik aku , fmly aku pn oke dgn dorg , hahah kiteorg BEREMPAT sama baye tao ! hihi ;D

time form 5 kat sekola tade spe brani kacau aku , hihihihi sbb aku ad bodyguard 3 org nie ;D hihihi
kiteorg berEMPAT sering bersma ^^ shoping sesame  , hahaha 
time form 5 aku pnye buku text ilang 4 subjek , pastu nak kne pulangkan buku teks to , hihi aku crite kat dorg , then dorg tlong buad "JOB" untuk dptkn buku laen ganti buku aku yg ilang 4 subjek to , hahah nak elkkan drpd kne bayar la katekn :p
HAHAHA 
pasto time tusyen dorg anto aku pegi blek tusyen ! hihih sbb ibu aku hnye prcye kat dorg berTIGE jea ;D

skrg da abis skola memasing bwak diri , sorg kt negeri smbilan tp lg dorg maintain kat kluang ,, but dorg memasing bzi dgn kje dorg , n aku plak stdy ;D na nampk btg idonk dorg pn susa --' da mcm anak raje ! hiiihiihi

TAPI ... kiteorg da janji nak sehidup semati ^^ hahah , yg paling aku ta bule lupe kat dorg nie ad time to kiteorg ad papaan hitm yg mcm kat skola to ! tp yg nie kecik skit , kiteorg buad sumpah setia bersmaaa ;D hahaha kmi BEREMPAT turut bersumph untuk sehidup semti , yehhh dorg laa CINTA PLATONIK ;D, hubungan kasih saayang sesama tnpa melakukan sex.
tapi ary nie aku hapy sgt ! sbb kami berEMPAT kini bersama kembali ;D yeayyyyy ! aku rndu dorg sgt sgt sblom nie aku hnye still contac capital B jea ! sbb yg lg due aku tade numb dorg , almaklum aku nie suke tuka tuka sim :p hihiihi one day to capital B tepon aku , then aku mintak tlong dy untuk kesan mmbe kite lg due org iaitu capital H and capital F , hihihi smlm capital B tepun n bg numb dorg ! yeahhhhh ~
aku msg dorg then dorg kol aku , ngee kini kite org suda BERSAME kmbali,
ta saba na meet dorg cuty raye nie ;D suda due taon berpisah ! mcm mne laa agknyerkn , ;D

*now kite org saaling contc satu same lain , ;D hihi suke suke !

oke tataa ;~

No comments:

Post a Comment