Tuesday, October 16, 2012

BICARA HATI

BICARA HATI

kebenciaan dalam hati mule berkumpul setelah ape yg engkau lakukan syg ;'))
engkau tidak pernah untuk memelihara cinta dan kasih syg yg telahku beri,
engkau mensie-siekn peluang yg aku beri  :')) , 
aku memupuk sjuta harapan agar engkau menjaga hatiku wahai kekasihku,

tapii...

kau punah kn smue harapan yg telah engkau janjikan,
kau kejam ! ape salah aku ? tidak pernahkaah engkau sesali ape yang telh terjadi ? lupe ? 
aku pejamkn mata dan hanyut dengan setiap pujuk rayumu , aku terime engkau blek sbgai kekasihku,
aku lupekn smue kesalahan yang engkau lakukn , yg mghukum jiwa ragaku :')) , yg mnyeksakan hati n perasaanku, sehinggekn aku snggup menolak dan menyakitkn hati sesorg lelaki yg bergitu sempurna buatku,
npe kau ta nmpk smue pengorbananku spnjang engkau disisiku ? , tidak cukupkah smue yg aku lakukan untukmu ? . adakah ini cuma sandiwaramu wahai kekasihku ? adakah ini permainan yang engkau reka dalam hidupmu ? , 

smpai bilekah aku akn menanggung smue pnyeksaan yang engkau "bluetooth" pada diriku ? aku hnye perempuan biaase yg ad hati n perasaan. tapi kalau engkau tahu betapa punahnyer hati aku yg telah deperlakukn sdemikian. selame nie aku syg engkau bagaikan permata yang bersinar, malah kaca dan duri yang engkau balas.

berat betul dugaan yang engkau beri ini YAALLAH ~ subhanallah....

*krikkkrikkk *bunyik cengkrik

setelah ku kenang smue perbuatanmu yg "tajam" bagaikan duri yang menusuk , kini airmataku sentiase menemaniku walaupun aku melelaapkan mata untuk menunggu hari demi hari yang akan mendatang.
aku lemah , aku tak berdaya nak menanggung smua ini ya ALLAH , hari demi hari hatiku saked , remuk bagaikan dipukul bertubi tubi.

patah hatiku , hatiku mulai merajuk sedikit demi sedikit dengan smue sikap mu , sikit demi sikit menuju sifaat KEBENCIANku terhadapmu , aku pelihaara hatiku supaya tidak timbul sifat sebergitu , tapi aku gagal , sifat kebencianku mulai timbul , mulai muncul . ia bagaikan mimpi ngeri bagiku ,  maaf !


ingin sekali aku bawa hatiku ketempat yang tenang bagai kan tepian pantai yang beralunan ombak , mnghayati alunan ombak buleh mmbuatku tenang kerana setiap pukulan ombak akan mmbawa pergi sejuta kesakitan.

kenapa smue ini terjadi pada diriku ? 


biar waktu yang menentukan siapa yang benar,
bila tibanya waktu usaah dikesali , usah tangisi andai saat itu kau sedari aku tidak lagi berada disisimu whai kekasihku............



No comments:

Post a Comment