Wednesday, May 30, 2012

siiDIA

to : mohammad lutfi bin mohammad shukri <3




kehadapan lutfi ku yg tsayang :'))  . 
sy disini sangat merindui awak yang nun jauh disana , walaupun jarak memisahkan kita, kita tetap besama dalam satu hati . 

pertemuan kami pada 1 SEPTEMBER 2010 , tepat 12.01minit mlm raya, kami digelar "pasangan couple" . jles tak , jles tak ? ehee ^-^ pelbagai dugaan kami bersama tmpuhi . mcm mana pertemuan kteorg ? *msty tertanye tanyekn , ehee , okeoke :)) 

aku ade sorang kawan nie ^_^ nems dy aku pngil "EJA" gurl oke ^^ , one day dy ajak aku temankan dy kua dating nan bf dy , so aku bwak laa klua moto ego aku to , nak suh dy bawak dy tade lesen daa --' kunk ta pasal pasal dpt "surat cinta" huaahuaa ~ then jmpe laa bf kawan aku to at kedai mkn ~ , time to bf dy to bawak kazen dy , tp kazen dy to ta satu meja dgn kite org , kazen dy nan kgkwn dy . so kwan aku to duk laa potpetpotpet nan bf dy , aku da cm tunggol T.T , sian aku kn , tp time to aku ad pakwe pn stay melake , but dy mendiamkan diri lame tanpa khabar berita lol , ta tao laa ap sebab --' , ble da siap aku bwk dorg g datink , aku anto laa kawan gul aku to balek uma ^^.

keesokkan arynya ~, kawan aku to ajak lagi tman dy g jmpe bf dy. so aku dengan rela aty teman kn dy walaupn jd cm tunggol , HAHAH , da jmpe potpetpotpet , then bf kawan gul aku to ckp nan aku kazen dy na knal dgn aku , err --' (tp time to aku lom ptos ag nan bf aku yg kt mlke to sbb dy diamkn diri) haihh --' aku cite laa psal bf aku yg kat mlake nie nan bf kawan aku to, dy ckp TRY AMEK DLU NO KAZEN DY THEN KNAL KNAL DLU --' err so aku amek laa ~ mcet then rse cm selesa pla nan kazen dy to , err *gatal laa pla aku , HAHAH , so ble mcet kteorg knal sto sme lain ^^ dy mintk couple dgn aku byk kly but aku still tnggu bf aku yg at mlke to .

sbulan kemudiam ....
aku ckp nan kazen dy to tepat pkul 12.01 a.m mlm raye to bf aku ta muncol aku akn trime kazen dy to sbgai psngan "couple" ^^ ! yeahh ! so dy suda jadi miliku ~

alhamdullilah ... smpai sekarang kazen dy bersma aku walaupun mcm mcm dugaan yang melanda :D

spe nems kazen dy to ? 
msty laa "MOHAMMAD LUTFI BIN MOHAMMAD SHUKRI" ehee ;D

okeoke ^^ thats all ~ tengs sbb bce entry aku yg pnjg lebar nie , ehee 
love u alls :))

* nak tahu ape yang berlaku seterusnya ? ...... luna akan create untuk korg ^^

=END=
Comments
3 Comments

3 comments: