Thursday, May 31, 2012

DUGAAN PERTAMA with my lutfi
assalammualaikum for alls muslim :))


*what do u think bout that? ape korg phm bout pic ats nie ? :')) korg hayati ape perasan seorang kekasih diperlakukan sebergini rupa .

apabila sudah terasa bahagia ada dugaan yang menimpa tanpa dijangka :"))
seorang perempuan sangat terasa dirinya dipermaenkan apabila dperlakukan sebergini rupa, 
sebagai lelaki ape yang dorang pikir ? ap perasaan seorng perempuan dilaku kan sebergini ?
perit ..... perit hati bagai dihiris dgn pisau yang tajam kn ? :')) lelaki itu hanya menari diatas keperitan yang dialami oleh seorang perempuan yang lemah :'))


one day , luna klua with my lutfi (CAPITAL "L") pergi dinner . then dy dtg uma minx izin with my mom untuk bwk luna klua dgn dy , so my mom bg luna klua dgn dy. bile dah smpai kedai mkan kiteorang oder laa ap yg patot , ehee ^^ *romantik laa konon , hihihi 

brepp....brepp... *tetibe enset capital L gegar tanpa sound, (silent) . i tersedar , n dy terpaku apabila meliht luna tetibe stop makan . dlam hati berkataa (msty ad sesuatu yg dia smbunyikn drpd aku ) . luna ingin mencpai nset dy kat ats meja mkn to , but dgn pantasnyer dy ambil nset to then masokkn dlm poket dy. automatik luna bad mud ! siyez ! *klao korg aa ap korg rse dlm situasi cmto ? emm

i terkedu sebentar, dan pikir sejenak , ap yang sedang berlaku n akan berlaku :")).......*pasrah , mengeluh *
aty aku nie tendang tendang supaye aku tnye spe ? spe ? n spe ? . so luna dgn perasaan yang sedih lalu bertanya "siape yang msg awak to ?" , then capital L jwb : "takde sape spe pn *dgn muke snyum.." , lalu luna snyap seribu bahasa .....

perjalanan pulang......
dlm perjalanan pulang luna diam kn diri tnpe sepatah kata keluar dprd mulut , tapi beribu patah kata dlm hati . tetibe capital "L" bagi luna nset dy , ......

terkedu melihat smue msg yg terkndung kat inbox dy. dalam aty berkata" slme nie dy simpn sorg gurl tnpe pngetahuan aku :"((" knpe knpe knpe ! dy buad aku cmny , why ! ape salah aku ! lalu dah smpai rumah aku pulngkn blek nset dy then msok rumah tnpe toleh kebelkng , airmate luna lju mngalir terus membsahi pipi , hnye tuhn jea yg tahu ape yang sebak dihati . 

dy cube untok kol luna , mcet , tp luna bertindak untuk mendiamkn diri, ...

keesokkanyer...
dy mcg "awak , jgn buad sy cmny , please :'((  , sy perlukn awk , " , dgn luna ringn untuk reply mcg dy , i say like this :" i want meet u rite now, come my home and take me , i nak slesaikn smue nie".

dy dtg then amek luna , dy bwak luna pergi tmn rekreasi. 

luna: " sy hnye ad satu keputusn untuk awak "TINGGL KN SAYA" *ckp dgn aty yg sedih , pasrah :')), *please :'(( smpai aty awak buad saya mcm nie .. sy mnusie bukn bintng yg tade aty n prsaan , !
 capital  L : sy lakukn cmny sbb sy tamak , sy pantang tgk prmpuan ! tp bile sy kenl awak , sy phm aawk , sy pk dgn prgai tmak sy to akn membinasakan diri sy sndri , dgn kewujudan diri awak membuad seribu cahaya untuk saya berubh , sy ingin awak bimbing saya , bg saya smgt untuk brubh , "HANYE AWK " *smbil airmte dy mngalir , dn lunaa nmpk akan kesilpn dy drpd mate dy , dy bsungguh sungguh untuk luna bertuka fikirn supaya tak tingglkn dy. 
*lalu luna terdiam dgn mngelap airmate yg klua , emm T.T
luna : ape bukti syg awak pd saia ? ape yg boleh buad saya percaya kt awak ? , tlong ykinkn saya yg awk tade prmpuan laen selain saya ? ...
capital L: sy snggop buad ap sje aslkn awk ta tngglkn saia, awak ckp laa ap awk nak saya buat , sy berjnjji akn berubah demi hbungan kite. *dy kluarkan nset dy daripada poket sluar , lalu telifon perempuan yg mnjdi pnghalang hbungn lunaa dgn capital L . lalu dy memutuskn hbungan dy dgn prmpuan tersebut dpn dpn luna, 

*hati luna terbuka untuk bg dy peluang kali kedue dgn hrpn supya dy tidak hmpakan luna . 

now kteorng patahkan sim kad dpn dpn, then bli sim baru buad copy msg smpai skrg ^^ alhamdulilah taade berlaku lagi perkara yang sama :))

bersambunggg.......


No comments:

Post a Comment