Sunday, June 3, 2012

DUGAAN paling "BEST" erk --'

DUGAAN paling "BEST" erk --'

heyy ouls , assalamualaikum ^^ ehee
ary nie luna na taip story bout "we" err ^^
hope korng hyti aape yg luna na critekn nie ;D
okeoke ... readyy ?
gooo.... *mulekan mata andaa bergerak , ngee




luna sedih sgt ....
na tao ta sbb ap ? em 
org yg luna syg (mohammad lutfi) pergi mnyepikan diri tnpa pkirkan luna kat snie , dia diam tnpa khabar berita selama "SBULAN " ap korng rase lao orng yg korg syg tetibe ilng cmto jea ? n korg da try cntc dy , o pape jea laa tp tade respon ? saked aty kn ? haaaa.... cmto laa luna rase , luna nie hnye hmbe ALLAH yg lemah hnye mmpu berserah n redha jea ap yang berlaku ..

tetibe jea dy diam cmto jea , 
dy stay kat rumah makcik dy sbb dy keje kat kluang , so lao ade pape luna msty kol mkcik dy ..

satu ary to dy diam cmto jea luna bertindak nekad untuk telifon makcik dy , tuttt.. tuttt..tutt...
makcik dy angkt , lalu aku berkata sedemikian :

luna : hellow , assalamualaikum makcik , buaad ap to ? sehaad ta ? bla bla blaa...
makcik : waalaikumsalam , bla bla lbaa *HAHAHAH mls na taip
luna : makcik lutfi ad kt rumah tak ?
makcik : (diam sketika) mkcik nak ckp pn tatao laa , em dy dah tak duduk umah makcik dah , n mkcik pn taktahu mne dy pergi , tp sblom dy pergi dy ckp nset dy hilang time balik kerja , nset dy tercicir. 
luna :" tersentap sbntar kerna aku tao semue to daripada mulot makcik dy , bukan drpd mulot dy sndry , *hati rase dirobek dgn rakus ,subhanallah , ap lagi dugaan nie yang akn aku tmpuhi. " yke mkcik ? mne dy pergi macik ? *airmte aaku mglir n tatao na ckp ap dah , teresak esak aku mngis kdengran oleh mkcik.
mkcik : oke tk nie ? mkcik taak tahu nak buad mcm mne lgi dah , sabo yea. kuat kn haty.
luna : diam n tak mampu untuk menahan tngisan , tuttt. tutt. tuttt... *aku putuskn pngiln tersebut kerana tidk sngop mnaahan air mate mngalir mmbasahi pp .

lama kelamaan .. hati ku mula terdetik , knpe dy buad aku mcm nie ? knpe , mugkin ad sbb jadi cmny smue . aty aku nie tertnya tnya ap yg dah terjdi , klau nset dy ilang tak salah kn dy cube kol aku at public o pape jea laa asalkan jgn buad aku cmny , penah tak dy pk smue to ap aku rase ? :')) hebad btol dugaan cmny ,
aku dah tawar hati dan aku serahkan semuanya ape yang berlaku kepda-NYA. aku tak berdaya untuk tempuhi keseorangan, lalu aku amik keputusan untuk hiburkan aty aku dgn kgkwan internet aku .
aku cube perlhan lahan untuk lupekan "SEMUANYA".

alhamdulilaah , aku terhibur dgn kwn kwn aku at alm website, haapy dgn dorgg , one day , kgkawan website aku jmput aku untuk join reunion dorng dkt TIME SQUARE , so aku pergi laa dn dtemani kawan houseroom luna ^^,  . luna pergi dan temui dorang smua :

 ,
*psst ~! dorng laa yg mnghiburkn luna , wlwpn first time jmpe dorg smue ^^ , agk malu malu kucen skit , ehee yg mne satu luna ? to laa yg sluar putih to , ehee peace ~ ;D

then start pertemuan itu laa luna bertemu dgn MR.BINTANG , *spe yng follow drpd mule entry luna so korng akn knal spe MR.BINTANG yg luna maksudkn :))


bersambungg.......

nak tao ape yang berlaku seterusnya ? follow laa luna setiap mase ^^ ehee
oke tataaa ^^ ~

No comments:

Post a Comment